Gavekort til Thisted By

24. maj 2019

Få erstatning for indboskaden som gavekort til butikker i Thisted

Kunder hos Thisted Forsikring kan nu kan få deres erstatning ved indboskader udbetalt som et citygavekort til Thisted By – og med 5% bonus hvis man vælger den løsning fremfor kontant udbetaling.

Thisted Handels- og Industriforening og Thisted Forsikring har haft og har fortsat en rigtig god dialog, og det er resultatet af dette samarbejde, der nu fører til den nye mulighed med citygavekortet.

Kort fortalt fungerer den nye ordning sådan at man kan vælge at få sin erstatning i form af et citygavekort til de over 60 butikker i Thisted, der er en del af den gavekortsordning, som Thisted Handels- og Industriforening administrerer. Det sker via en internetportal som Thisted Forsikrings kunder kan bruge, og som giver rabatter i de butikker og kæder der er tilknyttet internetportalen. Vælger kunden at få udbetalt sin erstatning som et citygavekort til Thisted By lyder rabatten på 5%.

Ud over gavekortet kan man selvfølgelig altid vælge at få sin erstatning fra forsikringsselskabet udbetalt kontant. Det er helt almindelig praksis. Mange kunder vælger denne mulighed netop med begrundelsen, at de gerne vil handle i lokale butikker. Men med gavekortet har kunderne altså fået endnu en god mulighed for at vælge at handle lokalt.

Ordningen er til gavn både for Thisted Forsikrings kunder og for butikkerne i Thisted. På denne måde arbejder vi sammen for at medvirke til at vi alle handler lokalt.