Thisted Forsikring finder nye direktører i egne rækker

2. december 2019

Thisted Forsikring har ændret i organisationen og får ny salgsdirektør og forsikringsteknisk direktør. Begge kommer fra egne rækker.

Portræt af Thomas Harbo Madsen og Brian Nielsen

Thomas Harbo Madsen (t.v.) er udpeget som salgsdirektør, og Brian Nielsen er trådt ind i rollen som forsikringsteknisk direktør.

Thomas Harbo Madsen kom til Thisted Forsikring som ny salgschef i 2017 med solid erfaring fra Tryg Forsikring. Han er 35 år gammel og har mere end 10 års erfaring i branchen, hvor salg, udvikling og ledelse har været primus motor i hans opgaver. Som salgsdirektør har Thomas Harbo Madsen det overordnede ansvar for Thisted Forsikrings Salg, Kundeservice og Partner.

”I Thisted Forsikring kender vi vores kerneværdier, og det har stor betydning for mig. Vores kunder skal opleve en ordentlig og seriøs rådgivning, hvor dygtige medarbejdere holder fokus på kundernes behov. Vi driver en sund virksomhed, hvor udvikling og vækst er i højsædet – og altid med kunden i centrum. Den gode kundeoplevelse er mit absolutte fokus, og det vil det også være fremadrettet som salgsdirektør,” fortæller Thomas Harbo Madsen.

Thomas Harbo Madsen bor i Nibe med sin hustru Marie og deres søn Mads-Walther.

Brian Nielsen er udlært i Thisted Forsikring hvor han begyndte som elev i 2002. Han har i en årrække været skadeschef i Thisted Forsikring og træder nu ind i selskabets forretningsledelse med overordnet ansvar for det forsikringstekniske område, hvilket blandt andet omfatter skadesbehandling, taksation, udarbejdelse af policer og underwriting.

”Sandhedens time i forsikring er når skaden sker. I Thisted Forsikring vil vi have at vores kunder får en venlig og professionel behandling fra start til slut. Det har jeg i samarbejde med vores dygtige medarbejdere altid arbejdet ud fra som skadeschef, og jeg tager det med mig ind i selskabets strategiske ledelse,” siger Brian Nielsen.

Brian Nielsen bor i Tilsted med sin hustru Tina og deres to sønner, Oscar og Gustav.

”I Thisted Forsikring glæder vi os over at vi får flere og flere kunder, og selskabet er i sund vækst. Så er det naturligt at organisationen udvikler sig. Det er en enorm styrke at vi har dygtige folk i egne rækker, både en mand som Brian der er gået hele vejen fra elev til en velfortjent plads i forretningsledelsen, og en mand som Thomas der kom til os for to et halvt år siden med stærke kompetencer og friske øjne,” slutter administrerende direktør Dennis René Pedersen.