Vi sender håndboldfans afsted til årets event

Thisted Forsikring er hovedsponsor for Mors-Thy Håndbold. Derfor sendte vi selvfølgelig fanklubben afsted, da holdet for første gang skulle kæmpe til Final4.

Gode oplevelser til vores lokale

I Thisted Forsikring støtter vi en lang række idrætsklubber i vores lokalområde. Fordi vi ved, at det har stor værdi for vores kunder, at både børn, unge og voksne kan indgå i sunde fællesskaber og få gode oplevelser.

Derfor var det også et helt naturligt valg, at vi sponsorerede fanbusser, da Mors-Thy Håndbold for første gang skulle kæmpe om pokalen til Santander Final4 den 19. og 20. juni i Jyske Bank Boksen i Herning.

Santander Final4 er årets helt store håndboldbegivenhed, hvor pokalturneringen afgøres. Derfor skulle Mors-Thy Håndbold selvfølgelig have støtte fra deres fanklub Bette Balkan Support. Se den gode stemning fra busserne i videoen.

En på flere måder stor begivenhed

”Corona har betydet, at det først er nu, der må komme tilskuere i hallerne igen. Så fansene var glade for endelig at kunne med. Santander Final4 er virkelig årets håndboldfest, så det var dejligt at kunne bidrage til, at så mange fans kom afsted. At Mors-Thy Håndbold så ender med at vinde pokalen, gør bare det hele endnu bedre, ” fortæller Christina Frøstrup, der er sponsorkoordinator i Thisted Forsikring.

Mors-Thy Håndbold vandt finalen 32-31 over Aalborg Håndbold og kunne for første gang i klubbens historie kalde sig for pokalmestre.

Vi bærer fællesskabet frem

I Thisted Forsikring handler, agerer og støtter vi lokalt. Derfor sponsorerer vi en lang række klubber i vores lokalområde. Det vi kalder Danmarks rygrad. På den måde kan vores kunder leve et sundt og socialt liv, der hvor de bor. Det tror vi, er vigtigt for rigtig mange.

Se, hvem vi sponsorerer.

Bliv ringet op