Vi sender håndboldfans afsted til årets event

Thisted Forsikring er hovedsponsor for Mors-Thy Håndbold. Derfor sender vi selvfølgelig fanklubben afsted, når holdet for første gang skal kæmpe til Final4.

Gode oplevelser til vores lokale

I Thisted Forsikring støtter vi en lang række idrætsklubber i vores lokalområde. Fordi vi ved, at det har stor værdi for vores kunder, at både børn, unge og voksne kan indgå i sunde fællesskaber og få gode oplevelser.

Derfor er det også et helt naturligt valg, at vi sponsorerer fanbusser, når Mors-Thy Håndbold for første gang skal kæmpe om pokalen til Santander Final4. Det er årets helt store begivenhed, hvor pokalturneringen afgøres. Her skal Mors-Thy Håndbold selvfølgelig have støtte fra deres fanklub, Bette Balkan Support.

Der skal i alt fire busser afsted fra Mors og Thisted. Det er en stor fornøjelse for at kunne sende så mange afsted til eventen, der finder sted i Jyske Bank Boxen i Herning den 19. og 20. juni.

”Corona har betydet, at det først er nu, der må komme tilskuere i hallerne igen. Så fansene er glade for endelig at kunne med. Santander Final4 er virkelig årets håndboldfest, så det er dejligt at kunne bidrage til, at så mange fans kommer afsted, ” fortæller Christina Frøstrup, der er sponsorkoordinator i Thisted Forsikring.

Mors-Thy Håndbold skal møde Skjern Håndbold den 19. juni. Vinder de kampen, skal de spille finalekamp den 20. juni. Vi håber, den store opbakning fra Bette Balkan Support kan hjælpe holdet til sejr.

Vi bærer fællesskabet frem

I Thisted Forsikring handler, agerer og støtter vi lokalt. Derfor sponsorerer vi en lang række klubber i vores lokalområde. Det vi kalder Danmarks rygrad. På den måde kan vores kunder leve et sundt og socialt liv, der hvor de bor. Det tror vi, er vigtigt for rigtig mange.

Se, hvem vi sponsorerer.