Mors Handel portræt af sponsorer

Vi støtter den lokale detailhandel

Thisted Forsikring støttede først handelslivet i Thy og nu på Mors med støtte til gavekort der kan sætte gang i handlen

Gavekort booster handlen på Mors

Sammen med Mors Handel, XL-BYG Tømmergaarden, Frøslev Mollerup Sparekasse og MTH Biler Toyota i Nykøbing og Thisted er Thisted Forsikring med til at lancere gavekort, der kan købes med rabat. Samme model er brugt med stor succes i Thisted.

Mors Handel slår igen dørene op efter en længere nedlukning. De er gået sammen med Thisted Forsikring og tre andre sponsorer om at udbyde gavekort med rabat. Formålet er at booste den lokale handel og restauranter, caféer og værtshuse, som nu igen er åbne

Der udbydes i alt 1.000 gavekort med en værdi på 500 kroner. Gavekortene kan dog købes for kun 400 kroner. De sidste 100 kroner dækkes af Thisted Forsikring i samarbejde med XL-BYG Tømmergaarden, Frøslev Mollerup Sparekasse og MTH Biler Toyota i Nykøbing og Thisted. Hver virksomhed bidrager med 25.000 kroner.

I alt kan der skabes en omsætning på en halv million til butikker og restaurationsliv i Nykøbing. Formålet med initiativet er at skabe liv i detailhandlen efter endnu en hård nedlukning.

Opbakning til vores hjemmebane

For Thisted Forsikring er Mors i allerhøjeste grad vores hjemmebane. Vi har mange kunder og samarbejdspartnere på Mors, og dette er bestemt medvirkende til til at vi har valgt at støtte initiativet, som nu lanceres på øen.

Administrerende direktør i Thisted Forsikring Dennis René Petersen siger det ganske klart:

“I Thisted Forsikring tænker og handler vi lokalt, og vi ser Mors som vores hjemmebane. Derfor tager vi medansvar for det gode liv i lokalområdet. Det handler om mange ting, men ikke mindst om at der også i fremtiden er et godt handelsliv til glæde for alle der bor her.”

Samme model var en succes i Thisted

Tidligere på året blev samme koncept med gavekort med indbygget rabat brugt med stor succes i Thisted som en del af brandet “Thy i Balance”. Her bidrog Thisted Forsikring også, i samarbejde med Sparekassen Thy, med støtte til tilsvarende gavekort som man kunne købe til Thisted By. Konceptet blev taget virkeligt godt imod, og de mange gavekort blev da også revet væk.

Vi håber det samme kommer til at ske på Mors, så vi på den måde kan lykkes med sammen at støtte det lokale forretningsliv.

Køb gavekortene fra den 6. maj

Fra den 6. maj 2021 kan de særlige gavekort med rabat købes online på www.morshandel.dk. Der kan højst købes 4 gavekort pr. person.

Vi ser frem til at Mors åbner, og til at gavekortene bliver langet over disken, således vi kan få handlen op at køre for fuld skrue igen.