Klagevejledning
Vi gør vores allerbedste, men ingen er fejlfri. Vi vil gerne vide, hvis vi har lavet en fejl, eller der er opstået en misforståelse. Har du opdaget, at vi har begået en fejl, eller ønsker du at klage over vores arbejde, kan du her læse om dine muligheder.
Er du uenig i vores afgørelse?
Når vi behandler din forsikringssag, indebærer det også at vi træffer en afgørelse. Hvis du er uenig i afgørelsen eller den måde vi har udført en opgave på, beder vi dig om som det første kontakte den afdeling der har behandlet sagen eller har udført opgaven. Vi vil altid gerne høre din side af sagen, og vi tager os tiden til at forklare hvad der ligger bag den afgørelse vi har truffet. Ofte kan vi i sådan en samtale få løst eventuelle uenigheder, og det er det letteste og hurtigste både for dig og for os.
Vil du klage?
Hvis du stadig er utilfreds efter din henvendelse, og ønsker at klage til os, kan du sende en skriftlig klage til Thisted Forsikrings klageansvarlig, direktør Brian Nielsen.
Du sender klagen til klageudvalg@thistedforsikring.dk eller Thisted Forsikring, Thyparken 16, 7700 Thisted.
Kan du ikke nå til enighed med Thisted Forsikring?
Er du ikke nået til enighed med os, kan du klage til Ankenævnet for Forsikring. Klagen skal indsendes på et særligt skema, som du kan få hos ankenævnet.
Klager fra borgere i andre EU-lande
Vil du indgive en klage der handler om køb af forsikringer, men bor i et andet EU-land end Danmark, kan du indsende klagen via EU-kommisionens online klageportal. Husk at angive Thisted Forsikrings e-mail-adresse når du klager hertil: post@thistedforsikring.dk.
Læs om hvornår og hvordan du kan klage
Vi har samlet nogle links så du kan læse mere om det at klage over forsikring og få gode råd til hvad du skal gøre, hvis du er uenig i en afgørelse eller overvejer at indsende en klage.